středa 12. června 2013

Koncert v Propagandě

V pátek 7. června jsme měli tu čest zahrát si v samotném jádru Prahy a podle toho také vypadalo složení posluchačů. Hned u vstupu do klubu Propaganda jsme byli přivítáni anglickým jazykem a ostatní také panákem čehosi. Prostor klubu byl pěkný, nicméně počet turistů jednoznačně převyšoval počet českých fanoušků naší kapely- ale nevadí, naše hudba tak alespoň více pronikne do povědomí celého světa.

Ještě než jsme začali hrát, museli jsme vyřešit pár komplikací. Cyril si na B-sidu zapomněl harmoniku a já jako vždy neměla všechny potřebné kabely. Problémy se hravě vyřešily a my po náročném zvučení začali hrát! Večer se nesl v česko-anglickém duchu a to dokonce i co se vtipů týče. Během koncertu dorazil i skalní fanoušek Fekete, který zaučil ostatní posluchače, jak pořádně na the Radicals zapařit. Velkým hitem večera bylo, jak už to tak bývá, vystoupení jedinečného Ali G a písně Sekretářka či Pivo a vodky.

Po nás se už na podiu připravili kluci z kapely Neotype, kteří nás na tento koncert přizvali. Já jsem však měla stále větší chuť na pivo a vodky a tak jsem byla donucena přemístit se do cenově přijatelnějšího baru a tam dožít noci. Takže jak hráli Neotype nevím, ale chcete-li se někdo podělit o zážitky, tak se vyjádřete v komentářích níže, rádi si počteme!
Cestou domů noční tramvají mě potěšilo znění radikální hitovky Sekretářka, v podání našich fanoušků, krása!

Den po tomto koncertě slavil náš baskytarista Matěj 30tiny, a tak jsme u této příležitosti zahráli a to pěkně od srdce!

Takže čau na festivalu PUNK´o´DROM!


PS: Jistě to bude radikálně dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat